Snel aan de slag bij deze toffe job van Motorhuis

Per direct is Motorhuis op zoek naar een spontane klantvriendelijke collega ter ondersteuning van het klant contact centrum. In de geboden functie houdt je je bezig met zowel binnenkomende (inbound) als uitgaande (outbound) gesprekken. Bij binnenkomende gesprekken dien je de klant weg te helpen door de klant te voorzien van advies op maat of de klant bij de juiste afdeling of collega te plaatsen. Veel inkomende gesprekken hebben te maken met diverse afspraken ten behoeve van de werkplaats die je dan in een van onze vestigingen dient in te plannen. Daarnaast bel je ook actief met onze klanten om ze advies te geven inzake komend onderhoud/apk en bel je klanten na voor een kort tevredenheidsonderzoekje.

Uiteraard zal je diverse bijbehorende administratieve taken verrichten en doe je, wanneer je hier mogelijkheid toe ziet, voorstellen in proces- en procedureverbeteringen. Bedrijfsprofiel

Motorhuis bestaat uit meerdere sales en service vestigingen in Noord- en Zuid-Holland. Wij kenmerken ons door een plezierige werksfeer en een dienstverlening van hoge kwaliteit. Zowel in de showrooms (nieuwe auto’s en occasions) als in de werkplaatsen en op de ondersteunende afdelingen staan enthousiaste en gekwalificeerde mensen borg voor een goed advies en een degelijke service aan de klant. Motorhuis maakt samen met Achilles Brandstoffenmaatschappij, Europcar Autoverhuur, Boedelbak en Multilease onderdeel uit van Spuigroep BV. Werktijden zijn bespreekbaar maar zullen tussen 08:00 – 18:00 uur liggen.

Het aantal inzetbare uren: 32-40 uur

Brutoloon
€ 11,20 per uur

Meld je snel aan