Callcentermedewerkers

Wat ga je doen?

Callcentermedewerkersonduent houdt zich aan de richtlijnen van het RIVM. Kortom, thuiswerken is de norm. Het gesprek met onze Recruiter is geheel online. Word je aangenomen, dan volg jij de training grotendeels vanuit huis. Je nieuwe collega’s leer je ook virtueel kennen. Mocht je toch naar kantoor moeten komen, dan regelen wij jouw mondkapjes. Ziggo is de grootste kabelexploitant in Nederland en biedt digitale kabeltelevisie, internet en telefoondiensten aan zowel particuliere als zakelijke klanten Als klantenservice medewerker help je bestaande klanten, adviseert en zorgt voor een optimale klantbeleving. De klanten bellen jou op voor o.a. verlenging van een abonnement, vragen over een factuur, een storing of advies over bepaalde producten. Wil jij werken als klantenservice medewerker bij Conduent voor het project Ziggo? Wil jij daarnaast onderdeel zijn van het leukste callcenter van Nederland? Solliciteer dan nu! Wat je voor Ziggo gaat doen: Je hebt contact met klanten van Ziggo, die uiteenlopende vragen hebben over producten en diensten die ze afnemen, waar jij technische ondersteuning geeft. Veel gestelde vragen gaan o.a. over hulp bij storingen, facturen en product diensten Na de basistraining volgt er nog een commerciële training en een administratieve training die vervolgens worden toegevoegd aan je takenpakket. Daarnaast ben je vooral klantgericht bezig om te voldoen aan een ze hoog mogelijke klant tevredenheid. Je bekijkt ook naar de huidige behoefte van de klant en of dit nog steeds aansluit bij de wensen van de klant Wat je niet doet: Je gaat niet ‘koud’ bellen naar consumenten of klanten van Ziggo om hen (nog meer) producten en diensten van Ziggo te verkopen Verveeld achter je bureau zitten, elke klant heeft een andere vraag. Kom maar op!

Wie zoeken wij?

Je bent minimaal 18 jaar of ouder; Je bent minimaal 16 uur per week beschikbaar; Je bent flexibel inzetbaar; Je hebt een vlotte babbel en kan goed met mensen omgaan.

Over Youbahn Jobs

-